Göz Altı Dolgu Uygulamaları, Göz Altı Dolgusu

Göz altı dolgusu nedir?

Göz altı bölgesinde var olan çukurun dolgu ile düzeltilmeye çalışıldığı bir işlemdir. Bu alana hyalüronik asit dolgular konarak yapılabilir.

Göz altı bölgesinin sorunları nelerdir?

Öncelikle hastanın yaşı önemlidir. Göz altı alanda mevcut olan durum değerlendirilmelidir. Bu alanda belirgin torbalanma var mı? Tespit edilmelidir. Göz altı alanda morluk var mı ?

Göz altı alanda cilt kalitesi nasıl tespit edilmelidir. Her hasta dolgu için uygun değildir. Örneğin torbası belirgin olan hasta ameliyat için uygun olabilir. Orta yüzde hacim kaybı mevcut ise bu alanada dolgu yapılabilir. Kısaca her hasta değerlendirilir. Işlem ona göre yapılır.

Göz altı kırışıklıklarının tedavi seçenekleri nelerdir?

Göz altı alanda kırışıklıklar mevcut ise göz kenarı alan için botoks yapılır. Göz altı alanda belirgin kırışıklık var ise prp bir tedavi seçeneğidir. Seanslar olarak yapılır.ayrıca gençlik aşıları ya da göz altı mezoterapileri yapılabilir.

Göz altı dolgusu neye göre tercih edilir?

Öncelikle hasta değerlendirilir. Göz altı alanda çukuru olan,belirgin torbası olmayan hastalar bu işlem için uygun olabilir. Hastaya göre karar verilir.

Göz altı dolgusu uygulaması nasıldır?

Dolgu yapılacak alan belirlenir. Bu alana kanül ya da iğne yardımı ile dolgu yapılır. Tek seans uygulamadır. Kontrol yapılır.

Göz altı dolgusu sonrası nelere dikkat edilmelidir?

Tüm dolgu işlemleri sonrasında dikkat edilmesi gerekli durumlar burada da geçerlidir.

Gözaltı dolgusu kalıcı mı?

Hyalüronik asti dolgular geçicidir. Ama dolgu göz altı alanda daha uzun süre kalıcı olabilir. Kişisel farklar olabilir.

Göz altı ışık dolgusu sonrası kist olur mu?

Göz altı dolgusu sonrası tüm dolgularda olduğu gibi kistler ya da şişlikler olabilir. Uygun hasta seçimi önemlidir. Ama işlem öncesi bunu tam olarak öngörmek mümkün değildir. Böyle bir durum meydana gelirse hekiminiz ile görüşmeniz gerekir.

Göz altı yağ enjeksiyonu mu yoksa göz altı dolgu mu? Yağ enjeksiyonu ameliyatttır. Dolgu ameliyat dışı bir işlemdir. Hasta tercihi doktorun tecrübesi önemlidir. Beklenti önemlidir. Hacim ihticaı önemlidir. Göz altı alanda belirgin hacim kaybı var ise yağ verilebilir. Ama orta yüz dolgusu gibi dolgular ile göz altı dolgusu desteklenebilir.

Göz altı ışık dolgusu fiyatları ne kadardır? Fiyatlar değişkendir. Kullanılan malzeme önemlidir. Hekim tecrübesi önemlidir.

Göz altı ışık dolgusu ile ilgili en sık sorulan SORULAR

Gözaltı dolgusu göze zarar verir mi?

Bu dolgu işlemlerinde tüm dolgu işlemlerinde olduğu gibi riskler işlem sırasında ve sonrasında olabilir. Işlem sırasında nadiren göze zarar verilebilir. Işlem öncesi bu öngürülemez. Dolgunun damar içine kaçmasına bağlıdır.

Gözaltı dolgusunu tavsiye eder misiniz?

En doğru kararı hekim görüşmesinde alabilirsiniz.

Uygun olup olmamanız önemlidir. Uygun hastalar fayda görebilir. Uygun olmayan hastalar fayda görmez.

Göz altı ışık dolgusu yaptıranlar ve onların yorumları önemli midir.? Evet bir fikir verebilir. Ama en doğru bilgiyi hekimden almak gerekir. Internette yanıltıcı pek çok yorum var gibi görünmektedir.

Göz altı dolgusunu eritmek mümkün mü?

Evet eritilebilen bir dolgudur.hyalüronik asit dolgular eritilebilir.

Gözaltı dolgusu yaptıran erkek var mı?

Evet erkek hastalarda bu işlem için uygundur.

Göz altı bölgesinde morluklar çeşitli nedenlerle ortaya çıkar. Kabaca bu alanda kan göllenmesi morluklara yol açar. Uzun süre ekrana bakılarak yapılan işler, uykusuzluk ve genetik faktörler sık sebeplerdendir. Göz altı ışık dolgusu Ankara, Göz altı bölgesinde oluşan çökmelerin ve morlukların tedavisinde operasyon istemeyen hastalara göz altı dolgusu uygulamaları yapılabilir. Göz altı dolgularında genel olarak hyalüronik asit içeren dolgular kullanılmaktadır. Çukurluğun olduğu alan doldurulunca daha genç dinamik bir görünümü elde edilebilir. Işık dolgusu ise içinde hyalüronik aside ek olarak çeşitli ilaçlar içerir. Morluklara yaklaşık %30 oranında iyi gelebilir. Genel olarak etkisi 1 ay içinde tam olarak oturmaktadır. Hacim etkisi ise hemen belli olur. Kalıcılık süresi kişilerde farklı olmakla beraber yaklaşık 1 yıl civarındadır.

GÖZ ALTI IŞIK DOLGUSU ANKARA SONRASI SÜREÇ

Göz altı bölgesinde zamanlar çökmeler meydana gelir. Daha küçük yaşlarda yanak göz altı bölgesi devamlılık göstermesine rağmen yaşlanma ile beraber ya da genetik olarak göz altı bölgesinde çökmeler,morluklar meydana gelebilir.

Göz altı alanda belirgin torbalanmalar mevcutsa bundan cerrahi yardımı ile kurtulmak doğru olabilir. En doğru bilgiyi doktor muayenesi verecektir. Torbalanması çok olmayan ya da başka bir engel durumu olmayan hastalara göz altı ışık dolgusu ankara yapılabilir.
İşlem yaklaşık 10 dk kadar sürer. Kanül ile ya da iğne ile yapılabilir. Sonrasında hafif masajla verilen dolgu dağıtılır. Çökme etkisi hemen fark edilir şekilde düzelebilir. Morluklara etkiside değişebilir. Asıl olarak morluk etkisi yaklaşık 4 hafta içinde daha belirgin olarak fark edilebilir. Göz altı morluklarının kesin bir tedavisi yoktur. Bu işlemler hafifletebilir.

Morluk meydana gelebilir. Işlem sonrası hemen yoğun buz uygulaması morluğu azaltabilir. Morluk hemen ortaya çıkabileceği gibi daha sonrada ortaya çıkabilir. Morluk alıcı kremler önerilir. Fayda edebilir. Morluk zamanla azalır. Kişiler arası değişkendir. Botoks Ankara ile beraber bu uygulama yapılabilir. Dudak dolgusu ankara ya da diğer işlemlerle beraber yapılabilir. Doktor karar verecektir.

10 gün içinde eğer gerekli ise kontrol yapılabilir. Varsa topaklanma vb durum düzeltilir. Hastalardan sık gelen sorulardan biri tek enjektör yeterli gelir midir? Iki enjektör yapılan uygulamalarda komplikasyon oranları artabilir. Bu nedenle tek enjektör olarak yapılması daha güvenli durmaktadır. Eğer gerekli olursa 6-7 ay içinde ek olarak bir enjektör daha yapılması daha doğru olabilir. Burada önemli olan kişisel yaklaşım ve tecrubedir. En doğru kararı doktorunuz verecektir.

Göz altı bölgesinde oluklanma sizi yaşlı gösterebilir. Göz altı ışık dolgusu ankara ile bu azalabilir. En doğru planı doktorunuz yapacaktır.

Göz altı ışık dolgusu ankara fiyat, değişkendir. Kullanılan malzeme önemlidir. Tecrübe önemlidir. Göz altı ışık dolgusu yaptıranlar ankara buna dikkat etmeli en doğru bilgi için doktor ile görüşmelidirler.