LAZER LİPOSUCTİON ANKARA

Lazer lipoliz de lazer ışığının etkisi ile yağlar parçalanır. Yapılan ince kesilerden girilerek yağlar eritilir. Diyet ,spor vb şekilde kurtulamadığımız alanlardan bu yöntem ile incelme sağlanabilir. Açılan ince deliklerden fiber yardımı ile yağ dokusu parçalanır.

En sık olarak gıdı, kol, boyun, karın, sırt bölgesi, basen alanları ,bacak alanları , jinekomasti tedavisinde kullanılabilir.

Geniş alanlarda eritme yapılmadıysa eritilen yağlar vücut tarafından ilerleyen aylarda atılabilir. Geniş alanlarda eritme yapıldıysa bu yağların alınması gerekir. Eritilen yağların alınması daha doğru gibi görünmektedir. O zaman işlem lazer liposuction olarak adlandırılabilir. Lazer lipoliz eritmedir.

Lazer liposuction da çok farklı cihazlar kullanılabilir. Diot lazerler, nd-yag lazerler sık kullanılmaktadır. Farklı firmalarda farklı cihazlar vardır. Bu işlemde yağ hücreleri parçalanır. Damarlara etkisi ile burada koagülasyon oluşturabilir. Kanama daha az olabilir. Aynı zamanda termal etki ile deri sarkmaları olan hastalarda deri toparlanması görülebilir.

Bu sistemlerde maksimum yağ parçalama etkisi, damarlara maksimum etki eden, cilt sıkılaştırmasını aynı anda sağlayan cihazlarda vardır. Operasyonu teknolojik aletlerle yapmak önemli ise de asıl olarak cerrah yapar. Bu bilinmelidir. Termal etki ile ciltte sıkılaşma meydana gelirken aynı  zamanda yanıkta olabilir. Bazı cihazlarda ısı ölçümü yapan problar vardır. Bu sayede yanık riski azalabilir. Tecrübe önemlidir.

Operasyon sonrası korse takılır. Yaklaşık 2-3 hafta kullanım önerilir. Açılan küçük delikler işlem sonrası kapatılır. Bu dikişler genelde kendi düşer. 2.günden sonra genelde banyoya izin verilir.

Kanamanın daha az olması daha az doku hasarı demektir. Bu sayede daha hızlı bir toparlanma olabilir. Hastalar genelde ağrıdan çok şikayet etmeyebilir. Bu durum genelde sizin ağrı eşiğiniz ve yapılan işlemlerle ilgilidir. Geniş alanlarda lazer liposuction Ankara yapıldıysa 1 gece hastanede kalabilirsiniz.

Hasta toparlanması genelde hızlı olabilir. Yapılan işlem ,alan genişliği önem kazanır. Ağrı eşiği önemlidir. Doku hasarı ne kadar azsa süreç daha hızlı gelişebilir.

Bu operasyon genel olarak bölgesel fazlalıklardan kurtulamayan hastalara önerilebilir. Karın bölgesinde yoğun sarkması olan hastalarda karın germe ve beraberinde lipoliz daha iyi sonuç verebilir. Aşırı sarkması olmayan hastalarda eğerki karın bölgesinde fıtık aşırı gevşeme vb durum yoksa lazer liposuction bir miktar toparlanma sağlayabilir. Aynı şekilde kol bölgesi için aşırı kilo vermesi vb durumlarda sarkmalar olabilir. Bu alanda için yapılan lazer liposuction işlemi kolda toparlanma yapabilir. Aşırı sarkma varsa kol germe daha iyi sonuçlar verebilir. Beraberinde lazer lipoliz de yapılabilir.

Lazer liposuction Ankara fiyatları değişkendir. Tek bir fiyat olamaz. Tek bir hastada yoktur. Yapılacak alan belirleyicidir. Ayrıca sizin sağlık durumunuz önem kazanır. Ek tedavi gereği ücreti değiştirebilir. En doğru bilgi için doktorunuzla görüşmeniz gerekir.

Bilinmesi gereken lazer liposuction bir operasyondur. Tam donanımlı ameliyathanelerde yapılmalıdır. Bölgesel yağlanmaların giderilmesinde uygun hastalara faydalı olabilir.