Göğüs büyütme ankara operasyonu genel anestezi altında yapılır. Öncesinde hasta ayakta dururken çizimler yapılır. Bu işlemde protezin konacağı alan belirlenir. Göğüs ölçüsüne göre protez boyutu belirlenir. Hastanın göğüs büyüklük beklentiside önemlidir. Ayrıca sizin durumunuzda önemlidir. Örneğin göğüs çaplarınız belirli limitlere kadar izin verir. Sonrasında doğal olmayan sonuçlar ortaya çıkabilir. En doğru kararı doktorunuzla beraber verebilirsiniz.
Çeşitli kesiler kullanılarak göğüs estetiği ankara operasyonları yapılabilir. Göğüsteki sarkmalar önemlidir. Planı değiştirebilir. Göğüs altı kesisi sık kullanılır. Koltuk altı kesisi, göğüs başı kesisi, çok uygulanmayan göbek çevresi kesileri yapılabilir. Günümüzde sıklıkla göğüs altı kesisi sık yapılmaktadır. Daha sıkta önerilmektedir. Göğüs altı kesisi hasta ayağa kalkınca göğüs altında kalır. Zamanla daha az dikkat çeker. Belirsiz hale gelebilir.
Meme büyütme Ankara operasyonu sonrası hastaya özel balensiz sütyen takılır. Üzerine göğüs bandajı takılır bu sayede protezlerin kayması engellenir. Bunları yaklaşık 3 hafta kadar takmak gerekebilir. Bu sayede protez yer değiştirmeyebilir. Balensiz sütyeni yaklaşık 2-3 ay kullanmak gerekebilir. Destekli sütyenler göğüste izler yapabilir.
Operasyon sonrası dren konabilir. Drenli ya da drensiz olması birbirine çok üstün değildir. Yani dren konmaması başarılı bir operasyon olduğunu göstermez. Önemli olan sonrasında kanama vb sıkıntı olmamasıdır. Dren kondu ise ertesi gün çekilir. Zor bir işlem değildir. Kısa sürede alınır. Dikiş hattına steril strip yapıştırılır. Bunlar kanama vb durumlar olmazsa çok sık alınmaz. Uzun süre kalabilir. Yara iyileşmesine yardım ederler. Gerginlik azalır.
Ağrı sık bir sorudur. Kas üzeri protezlerde daha az olabilir. Kas altı aslında son zamanlarda genelde kas altı denerek dual plan belirtilmektedir. Planda protez yukarıda kas altında aşağıda doku altında kalır. Meme dokusuna zarar verilmez. Bu planda kas lifleri orta hatta bir miktar ayrılır. Bu nedenle bu alanda ağrı olabilir. Kısa sürede azalır. Morluklar normaldir. Olabilir. İlk başta hareketlere dikkat etmek lazımdır. Egzersizden kaçınmak gerekir. Ağrı işler yapılmamalıdır. Kişisel yara iyileşme ve ağrı eşiği çok önemlidir. Sigara içilmesi önemlidir. Kullanmamak gerekir. duş bir sorun yoksa 3-4 gün içinde alınabilir. Göğüslerin şeklini alması zaman alır. İlk başta var olan şişler 4-6 ay içinde geçer. Göğüs aşağı iner. Asıl şeklini almaya başlar. Emzirme sık bir sorudur. Teorik olarak meme dokusu ile ilgili işlem yoktur. Daha aşağı planlarda çalışılmaktadır. Ama emzirme ile ilgili garanti vermek zordur. Zaten emzirmede kişisel bir durumdur. Örneğin bir çocuğunu emziren anne diğerini emziremeyebilir.
Göğüs büyütme fiyatları ankara , meme büyütme fiyatları ankara değişkendir. Konulan protez önemlidir. Hastane önemlidir. Sizin tibbi durumunuz önemlidir. En doğru bilgiyi doktorunuz verecektir.