Diş Sıkma  Tedavisi Ankara, Bruksizm Tedavisi Ankara.

Altçenemizin her iki yan arka kısmında yer alan kaslar masseter kaslarıdır. Diş sıkma da yani bruksizm  olarak bilinen durumda Bu kaslarımız aşırı kasılabilir bu nedenle normalden daha büyük hale gelebilir. Bruksizm yani aşırı diş sıkma çok çeşitli nedenlere bağlı olabilir. Genetik nedenle olabilir.

Küçük yaşlardan başlayıp erişkin yaşa kadar uzanabilir. Kullanılan çeşitli ilaçlar bu duruma neden olabilir. Alkol kullanımı neden olabilir. Gene günlük hayatta yaşadığımız stres ve pek çok bilinmeyen nedenle Bruksizm AnkaraMeydana gelebilir. Bu durumun tedavisinde çok çeşitli yöntemler kullanılabilir. Bir tanesi de çene botoksu Ankara işlemidir.

Masseter botoksu Ankara İşlemi ile altçene yan kısımlarda yer alan Masseter Kaslarına botoks enjeksyonu yapılabilir. İşlem yaklaşık beş 10 dakika arasında sürmektedir.

Kas içine çeşitli noktalara, diş sıkma botoksu Ankara yapılabilir. İşlemin etkisi 7-10 Gün arasında başlayabilir. 6-7 ay civarındaEtkinlik görülebilir. Tekrarlayan uygulamalar ile etkinlik daha kalıcı hale gelebilir. Çene botoksu Ankara, masseter botoks Ankara, Diş sıkma botoks Ankara ücretleri değişkendir. Yapılacak doz, Hastanın durumu önemlidir. En doğru bilgiyi hekimimizden Almanızda fayda vardır. Çene botoksu Ankara ya da masseter botoksu Ankara uygulamaları dışında hafif şekilde diş sıkması bulunan hastalara botoks yapılmayabilir.

Bu hastalara altta yatan sitresi oluşturan durumun ortadan kaldırılması önerilebilir ayrıca bazı hastalarda kas gevşetici ağrı kesici Verilmesi durumunda rahatlamaya neden olabilir. Bazen kullanabilen hastalar Gece plağı uygulaması diş hekimlerini öneli bilmektedir.

Çene botoksu Ankara,Bruksizm botoks , Diş sıkma tedavisi Ankara ile İlgili olarak ayrıntılı bilgi almak ya da hangi tedavinin size uygun olduğunun Tespit edilmesi için hekiminizle görüşmenizde fayda vardır.