Botoks Ankara

Botoks işlemi son yıllarda çok sık uygulanmaya başlayan bir işlemdir. Alın bölgesindeki kırışıklıkların giderilmesinde alın botoksu uygulaması yapılabilir.

Alın bölgesi kaş arası bölgesi uygun şekilde işaretlendikten sonra bu alanlara uygun dozlar verilir. Yaklaşık 3-7 gün içinde etki etmeye başlar ve yaklaşık olarak 4-6 aylar arasında etkinlik izlenebilir.Kaş arası kırışıklıkların giderilmesinde de gene kaş arası botoks işlemi yapılabilir.

Kaş arası bölgesinde uygun işaretlemeler yapıldıktan sonra bu alana verilecek uygun doz ile kaş arasındaki kırışıklıkların açılması hedeflenir. Aynı şekilde bu oğlanı verilen botoks yaklaşık olarak yedi gün içinde etki etmeye başlar ve hastanın durumuna kırışıklıklarının durumuna göre yaklaşık olarak 4-5 ya da altı aya kadar etkisi sürebilir.Burada bilinmesi ya da dikkat edilmesi gereken şey botoks’un etkinliğini ne kadar sürecektir burada kişisel farklar gerçekten çok önem kazanmaktadır. Kimi hastalarda etki tam olarak altı ay ya da daha üzerinde sürmekle beraber kimi hastalarda da etki daha kısa sürede çözüle bilmektedir. Sonuçta verilen Botoksun Bir ilaç olduğunu unutmamak gerekmektedir.

Göz çevresi botoks uygulaması ile göz çevresinde yani kaz ayaklarımızda mevcut olan kırışıklıkların açılması hedeflenir Kazayak bölgesindeki kırışıklıklar uygun şekilde işaretlendikten sonra bu alana botoks uygulaması yapılabilir.

İşlemin etkisi gene yedi gün sonra çıkmaya başlar. Kalıcılık ise daha önce belirtildiği gibi dört ya da altı ay civarında olabilir. Aynı şekilde burada da kişisel farklar gerçekten öne çıkıyor gibi gözükmektedir.

Burun botoksunda burun uç kısmına yapılarak burun uç kısmının yukarıya doğru kaldırılması hedeflenebilir.Ayrıca burun üst kısmında bulunan kırışıklıklarda burun botoksu ile açılmaya çalışılabilir. Tüm bu uygulamalar aynı hastaya bir bütünü haliyle uygulanabildiği gibi ayrı ayrı da gerçekleştirilebilir. Örneğin kime hasta göz çevresine botoks uygulaması isterken kim hasta sadece anında ya da sadece kaş arası ne botoks uygulaması isteyebilir.üç yüz bölgesine yapılan botoks uygulamaları ile alakalı üç yüz bölgesinde çeşitli nedenlerle oluşan kırışıklıkların azaltılması ya da daha fazla kırışıklık buluşması engellemeye çalışır. Bu alanda yapılan botoksları ile kaşlarımız Bir miktar yukarı kalkar. Bu durumla ilgili olarak hekiminizden bilgi almanızda fayda vardır. Botoks ayrıca koltuk altının aşırı terlemesi durumunda da kullanılabilmektedir. Koltuk altında aşırı terleyen alan çeşitli yerlerden işaretle nerek bu alana yapılan botoks uygulaması sizi yaklaşık olarak altı ay kadar rahat ettirebilir. Bu alana yapılacak doz tamamen kişinin kendine özeldir her hasta için farklıdır. Gene botoks diş sıkma tedavisinde de kullanılabilir. Alt çenemizi Arka kısmında yeralan çiğneme kasımız zamanla çeşitli nedenlerle daha büyük hale gelebilir. Bu alana yapılacak botoks uygulaması ile bu kasımız küçültülmeye çalışılır, bu sayede diş sıkmamız azaltılabilir yüzümüzde var olan geniş görünüm daha üçgen bir hale getirilmeye çalışılan bilir. Gene bu durum kişiler arasında çok değişkendir en doğru bilgiyi doktorunuzdan almanızda fayda vardır.

• Botoks Ankara işlemi, migren tedavisinde de kullanılabilir;
  • Ense kısmından kaynaklanan ağrılarımız
  • Şakaklardan kaynaklanan ağrımız,
  • Kaş arası bölgesi Ağrımız botoks uygulaması ile azaltılabilir

Burada kaslarımızın durumu önem kazanmaktadır. Kasın içinden ya da yakınından geçen sinir kas fonksiyonunın azaltılması ile üzerindeki baskı azaltılarak baş ağrısı azaltmaya çalışıyor gibi gözükmektedir. Bu durumla ilgili olarak gene doktorunuzdan ayrıntılı bilgi almanızda fayda vardır. Migren botoksu Ankara içinde uygulanacak doz çok farklıdır. Kimi hastada sadece ense bölgesine uygulama yapılırken kimi hastada sadece şakak bölgesinde uygulamalar yapılabilir. Kimi hastada ise tüm kafa bölgesinde ağrılarım mevcut olduğu alanlara botoks işlemi yapılabilir. Botoks Ankara uygulamalarında bilinmesi gereken şeyi kişiler arasında ilacın dozunu çok değişkenlik gösterdiğidir. Bu durumda ücretlerde farklı farklı olacaktır. Botoks Ankara işlem ücretleri ile ilgili olarak en doğru bilgiyi doktorunuzla görüşerek almanızda fayda vardır. Hastalardan gelen sık sorulardan biri de hangi yaş aralığında botoks işlemine başlanması gerektiğidir.Bunun net bir cevabı yoktur kişi kırışıklıklarından şikayetçi olmaya başladığı zaman, kişinin daha çok dikkatini çekmeye başladığı zaman botoksu Ankara işlemi yapılabilir. Ayrıca bazı hastalar alın göz çevresi kaş arası bölgelere daha erken yaşlarda botoksu Ankara işlemi yaptırarak oluşacak kırışıklıkların önüne geçmeye çalışmaktadır. Gerçekten de bazı alanlara tam olarak kırışıklıklar oturmadan önce yapılmaya başlanan botoksu Ankara işlemi ile ilerde oruç lan kırışıklıklar azaltılabilir. Ama bununla ilgili olarak tam bilmiyorum yapmak Ya da tam bir garanti vermek mümkün değildir.

Botoks Ankara’nın ne zaman yapılması gerektiğinin cevabını en iyi olarak doktorunuzla görüşmenizde almanızda fayda vardır. Botoks Ankara işleme yazılımı yapılmalı kışın mı yapılmalı gibi bir soruda bazen gelebilmektedir. Botoks işlemi genel olarak dört mevsim yapılabilen bir işlem gibi durmaktadır. Sizin ihtiyacınız ve doktorunuzun uygun görmesi önemlidir. Hamile hastalar, emziren annelere ya da çeşitli Hastalıklar nedeniyle botoksu Ankara işlemi yapılamayabilir. Bununla ilgili en doğru bilgiyi doktorunuzdan almanızda fayda vardır. Botoks Ankara işleminin kalıcılığı kişiler arasında ve bölgeler arasında çok değişken gibi durmaktadır. Kimi hastalarda daha uzun kalıcılık mevcut olurken kimi hastalarda çok daha kısa kalıcılıkları görülebilmektedir. Bu durumla ilgili olarak da gene doktorunuzdan bilgi almanızda fayda Vardır.